Študijný odbor: |
6405 4 00 |
pracovník marketingu |
Zameranie: |
blok obchodu |
od 3. ročníka možnosť výberu bloku obchodu alebo cestovného ruchu |
Dĺžka prípravy: |
4 roky |
|
Charakteristika odboru: |
Absolvent
študijného odboru pracovník marketingu je kvalifikovaný odborník so širokým
odborným profilom a primeraným všeobecným vzdelaním, schopný vykonávať odborné
činnosti súvisiace s praktickým marketingom. Je schopný vykonávať práce súvisiace
i s riadením a organizovaním. Pozná sortiment, vlastnosti výrobkov, spôsob výroby,
odbytu, obchodu a služieb. Dokáže zostaviť ponuku produktov a aplikovať nástroje
marketingu. Vie využívať výsledky prieskumu trhu. Ovláda hospodársku
korešpondenciu, obsluhu, využitie informačných technológií a základy účtovnej
evidencie. |
---|
Učebný plán
Kategórie a názvy vyučovacích predmetov |
Počet týždenných vyučovacích hodín v ročníku |
||||
1. | 2. | 3. | 4. | Spolu | |
Všeobecnovzdelávacie predmety | 15 | 14 | 12 | 9 | 50 |
slovenský jazyk a literatúra | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 |
cudzí jazyk | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 |
druhý cudzí jazyk | - | - | 2 | 2 | 4 |
občianska náuka | 1 | 1 | 1 | - | 3 |
dejepis | 2 | 2 | - | - | 4 |
etická výchova/náboženská výchova | 1 | 1 | - | - | 2 |
matematika | 3 | 2 | 2 | 7 | |
informatika | 1 | 1 | - | - | 2 |
telesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 |
Odborné predmety | 11 | 14 | 18 | 19 | 62 |
ekonomika | 1 | 2 | 2 | 2 | 7 |
marketing | - | 2 | 3 | 3 | 8 |
účtovníctvo | - | 1 | 1 | 2 | 4 |
technika administratívy | 2 | 1 | - | - | 3 |
aplikovaná informatika | - | - | 2 | 2 | 4 |
technológia (r) tovaroznalectvo(s) služby a cestovný ruch(t) |
2 | 2 | 1 | 1 | 6 |
tovaroznalectvo(r) marketingová komunikácia a propagácia(s) manažment podnikov cestovného ruchu(t) |
- | - | 2 | 2 | 4 |
odborný výcvik | 6 | 6 | 7 | 7 | 26 |
Voliteľné predmety ( v 3. a 4. ročníku je možnosť voľby voliteľných predmetov) | |||||
konverzácia v cudzom jazyku | 4 | ||||
chémia/biológia/fyzika | 5 | ||||
základy ekológie | 1 | ||||
seminár z chémie | 4 | ||||
seminár z biológie | 4 | ||||
seminár z fyziky | 4 | ||||
seminár z matematiky | 4 | ||||
hospodárska geografia | 3 | ||||
estetická výchova | 4 | ||||
psychológia práce trhu | 2 | ||||
hospodárske právo | 2 | ||||
obchodná prevádzka | 3 | ||||
aranžovanie a propagácia | 2 | ||||
ochrana rastlín | 2 | ||||
potraviny a výživa | 2 | ||||
mikrobiológia | 2 | ||||
úvod do sveta práce | 2 | ||||
dejiny vinohradníctva | 2 | ||||
geografia cestovného ruchu | 3 | ||||
technika prevádzky | 2 | ||||
ekonomické cvičenia v cvičnej firme | 4 | ||||
spoločenská komunikácia | 2 | ||||
Rozširujúce hodiny | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 |
Spolu | 33 | 33 | 35 | 35 | 136 |
Nepovinné predmety | |||||
športové hry | |||||
konverzácia v cudzom jazyku | |||||
cvičenia z matematiky | |||||
motorové vozidlá | |||||
Predmet ako säčasť povinných predmetov | |||||
ochrana človeka a prírody | |||||
environmentálna výchova | |||||
výchova k manželstvu a rodičovstvu |
(r), (s), (t) - špeciálne predmety pre jednotlivé bloky učiva